Kuopion kaupunginteatteri / Myyntipisteet

Lippujen myyntipisteet


Teatterin lippukassa

Aukioloajat esityskaudella (syys-toukokuu):

  • ke–to klo 12–18
  • pe klo 12–19
  • la klo 12–18
  • Sekä 2 tuntia ennen esityksiä ja lauantaisin 1h ennen päiväesitystä.

Mahdolliset poikkeukset aukioloissa ilmoitetaan päivitettävässä tiedotteessamme (linkki avautuu uuteen välilehteen). Huomioithan, että lippukassalla voi olla ruuhkaa ennen esitysten alkua.

Ostamalla teatteriliput hyväksyt myyntiehtomme, joihin voit tutustua tällä sivulla.

 


Maksutavat teatterin lippukassalla

  • Käteinen
  • Korttimaksu: yleisimmät maksukortit, pois lukien Diners ja American Express
  • Kuopion kaupunginteatterin lahjakortti ja Lippupisteen lahjakortti.
  • Kulttuurisetelit: Smartumin liikunta- ja kulttuuriseteli, Edenredin Virikeseteli ja RJ-Kuntoseteli Oy:n Tyky-kuntoseteli
  • Edenred -kortti
  • Mobiilimaksut: Edenred, ePassi ja Finnair Plus -pisteet ja Smartum


Palvelunumerot

Asiakaspalvelu ja lippuvaraukset
Puh. 0600 413 143 (1,98 € / min + pvm / mvm)
Ma-la klo 9–19

Yksittäisiä lippuvarauksia voi tehdä myös Teatterin ja Musiikkikeskuksen lippukassalla.

Ryhmämyynti (väh. 20 hlöä)
Puh. 044 718 2414 (pvm / mvm)
Ma–la klo 9–19


Lippupisteen myyntipisteet ja Lippu.fi -verkkokauppa

Helpoiten ostat liput Lippu.fi-verkkokaupasta, joka palvelee vuorokauden ympäri.

Lisäksi teatterilippujamme myyvät Lippupisteen myyntipisteet kautta maan, mukaan lukien R-kioskit. Tarkista sinua lähin myyntipiste Lippu.fi:n toimipistehaun avulla.

Kuopiossa Lippupisteen myyntipiste sijaitsee keskustan Sokoksella, jonka palveluajat voit tarkistaa heidän verkkosivuiltaan.

Kuopion Musiikkikeskuksen lippukassan aukioloajat:
Ma-pe klo 15–17 tai esityksen alkuun. Viikonloppuisin tunti ennen esitystä. Musiikkikeskuksen ajankohtaiset aukioloajat näet heidän verkkosivuiltaan.

Linkit avautuvat uuteen välilehteen.

Lippujen myyntiehdot

Lippuvaraukset
Yksittäiset varatut liput on lunastettava 14 vuorokauden sisällä varauksesta. Lippuja voi lunastaa teatterin lippukassalta ja Kuopion Musiikkikeskukselta sekä Lippupisteen myyntipisteistä ja R-kioskeilta kautta maan. (R-kioskilta voi lunastaa vain alle 15 lipun varaukset).

Ryhmien on vahvistettava varauksensa viimeistään 1 kk ennen esitystä tai ryhmämyynnin kanssa erikseen sovittuna ajankohtana. Jos lippuja ei ole lunastettu tai vahvistettu määräaikaan mennessä, varaus purkautuu. Liput on mahdollista lunastaa vahvistuksen jälkeen laskutuksella, jolloin liput lähetetään asiakkaalle postitse tai ne voi noutaa erikseen sovittaessa myös teatterin lippukassalta. Laskutuslisä on 10 € / tilaus.

Maksetut pääsyliput
Maksettuja pääsylippuja ei lunasteta takaisin tai vaihdeta. Poikkeuksena esityksen peruuntuminen teatterin toimesta. Lue lisää alempaa kohdasta ”Esityksen peruuntuminen”. Mikäli kuitenkin haluat vaihtaa liput toiseen esitykseen omasta syystä tai vaihtaa istumapaikkaa katsomossa, veloitetaan vaihdosta lisämaksu 10 € / tilaus. Vaihto on tehtävä ennen alkuperäistä esitystä.

Lippujen hinnat ja palvelumaksut
Pidätämme oikeuden hintojen muutoksiin.

Nettisivuillamme ilmoitetut hinnat sisältävät teatterin palvelumaksun 3,50 € / lippu. Palvelumaksut vaihtelevat ostopaikoittain. Tarkistathan muiden myyntipisteiden palvelumaksut. Lippupisteen toimitusmaksut voit tarkistaa Lippu.fi:n sivuilta. (Linkki avautuu uuteen välilehteen.)

Narikka on maksuton.

Kuluttajapalvelu
Kuluttajapalvelunumero jo lippunsa ostaneille asiakkaille: 030 514 214 ma-pe klo 10–16 (pvm / mpm). Ei lipunmyyntiä.

Ohjelmisto
Pidätämme oikeuden ohjelmiston muutoksiin. Teatteri pidättää itsellään oikeuden miehityksen muutoksiin ilman etukäteisilmoitusta sairastumisen tai muun ylivoimaisen esteen sattuessa. Uudesta miehityksestä ilmoitetaan teatterin aulatiloissa.

Esityksestä myöhästyminen
Näytökset alkavat ja salien ovet suljetaan lipussa ilmoitettuun kellonaikaan. Myöhästyneet katsojat pääsevät saliin vasta väliajalla.

Esityksen peruuntuminen
Esitys perutaan vain ylivoimaisen esteen (force majeure) sattuessa. Ostetut liput voidaan vaihtaa toiseen esitykseen tai asiakas voi pyytää hyvityksen lahjakorttina tai tilisiirtona. Hyvitämme lippujen kantahinnan, palvelu- ja toimitusmaksuja ei palauteta. Lippujen vaihto- ja hyvityspyynnöt tulee lähettää 3 kk kuluessa peruuntuneen näytöksen päivämäärästä. Pyynnöt tehdään alla olevien lomakkeiden kautta. Teatteri ei korvaa muita asiakkaalle aiheutuneita kuluja.

Teatteri tiedottaa peruutuksesta ensisijaisesti tekstiviestitse, mikäli asiakas on antanut tilauksen yhteydessä puhelinnumeronsa. Lisäksi perutuista esityksistä ilmoitetaan teatterin verkkosivuilla ja sosiaalisessa mediassa.

Ajankohtaista

Niiralankatu 2, 70600 Kuopio
teatteri@kuopio.fi (ei lippuvarauksia)

Palvelunumero: 0600 413 143

1,98 €/min+pvm/mvm | Avoinna: ma-la klo 9-19